Direktlänk till inlägg 26 december 2008

Magisk musik.

Av Linnea - 26 december 2008 02:37

Jag önskar att det var som på film. Att musiken bara kunde komma från luften när man ville. Det skulle vara sån musik som verkligen passar. Visserligen räcker det ofta med en bra ljudanläggning men hur ofta har man det när man känner för det? När man sitter i en skogsglänta med sin käraste eller när man har snöbollskrig med sina vänner? Tänk vad coolt om någon skulle få för sig att åka runt och spionera på folk  och gömma sig i buskarna/snödrivorna eller vad det nu är, med sin asgrymma musikanläggning  och spela en passande låt. Vilken affärsidé! ... eller inte.

   Det vore ju inte lika magiskt. 

 
 
Ida

Ida

1 januari 2009 18:42

Fan så fint det skulle vara. Men säkert rätt jobigt i längden..
Tänk om man skulle bli arg på någon man inte känner så bra och så bara ploppar det upp typ Black Metal i bakgrunden. Haha åh.

http://verkligenidioti.bloggagratis.se

 
Månen

Månen

7 januari 2009 23:42

Ingen länk till min blogg..

:(

http://moonlander.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linnea

18 januari 2009 22:06

Månen!
Förlåt. Det var för att jag inte hade visat den för dej än, då, när jag länkade.

 
Ingen bild

från mamma barbro :)

22 januari 2009 21:32

hejhej, vad fint du har skrivit gumman.. :-) kram på dej min lilla snuttefia :-)

 
Spiksnea

Spiksnea

26 januari 2009 21:40

Haha, Alex du lyckades faktiskt. Fast min mamma inte vet hur man gör smileysar eller skulle skriva Barbro om sig själv till mig.

http://spiksnea.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Spiksnea

26 januari 2009 21:44

Haha Ida! Det vore skoj!

 
Ingen bild

din mammmma på pizza

26 januari 2009 22:02

ingen vuxen mamma vet ju hur man skriver smileysar :((( haha :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 14 augusti 2009 01:20

  Jag gjorde ett litet projekt. Slet så mitt knä svälde upp. Aj.     ...

Av Linnea - 15 maj 2009 23:18

Har du alltid gått och tänkt att du skulle vilja höra mig prata om mens i radio? Nu kan du göra det! Gå in här: http://www.sr.se/cgi-bin/varmland/program/index.asp?date=2009-05-08&programID=54 Tryck på 08.00-08.30 Tryck på play, men tryck fram ca 1...

Av Linnea - 14 maj 2009 22:21

Nationella prov är som att ha sås mellan tänderna. Det är rätt mycket sås mellan tänderna nu. Det är det det är. Det finns inte så mycket mer. Sås sås sås... Sås utan något till. Med massa stickor i. Som fastnar och sitter kvar. Det blir lite småäckl...

Av Linnea - 30 april 2009 14:56

Framtidsarbeten suger.  Men snart ska vi åka härifrån. Chill med dill och extacy! // Speaksnea & Immacule                     ...

Av Linnea - 30 april 2009 00:03

Det är otroligt vad allt i barndomen var bra! Jag menar alla böcker, kassettband, filmer, teveprogram, all musik som föräldrarna lyssnade på. Sagor och historier som mamma och pappa läste eller kassettbanden som Peter Pan och de andra som tilltal...

Ovido - Quiz & Flashcards