Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Trevliga saker.

Av Linnea - 31 mars 2009 21:18

Vad gör man när lördagen i ens liv försvunnit? När det  bara är vardag kvar. När vardagarna inte är något mer än vardagar. När man går till skolan sitter där hela dagen och väntar på att få gå hem och bara vila bort hela dagen, men när man väl får gå hem så vågar man inte för att man är rädd att man kommer deppa ihop, så man går hem till en kompis för att rädda sig själv. Det gör man för en stund, men när man sedan kommer hem så är det precis som vanligt. Fast man har missat massa tid som man skulle använda till att göra viktiga grejer. Men viktiga grejer gör man ju hela tiden ändå. Hela skoldagen sitter man och lyssnar duktigt i 20 minuter, då man inte orkar längre, för det gör inte hjärnan, det är vetenskapligt bevisat. Vet du några trevliga saker man kan hitta på så meddela gärna mig då så är du snäll. Jag vet några saker man kan göra för att bli glad. Man kan dra till Stockholm och umgås med sin syster eller någon annan! Det får humöret att hållas uppe ett tag.      

   Om man inte har pengar kan man sticka iväg ut i skogen och kanske stöta på en älg, som i bibeln. Bibeln, min bibel, eller heliga skrift som man egentligen bör kalla det eftersom jag inte riktigt vet hur kristen den är - heter Doppler och är skriven av Erland Loe.

   Om man tycker att det är kallt i skogen eller  inte vågar smita från sina plikter så kan man stanna hemma framför datorn faktiskt. Det kan vara trevligt nog:


 
 
Ida

Ida

16 april 2009 12:24

Eftersom du verkar lite smått desperat efter råd så skall jag härmed skapa en fin lista åt dig.

Du kan:
1. Rita med bläckpenna.
2. Msn
3. Spela gitarr,piano och marackas.
4. Äta din mammas bröd.
5. Ringa mig.
6. Dansa med din mormor.
7. Laga mat med jättemycket vitlök och kryddor.
8. Leta upp en kelgo katt.
9. Se på film.
10. Komma hem till mig och äta chips.

eller bara ringa mig :3

http://verkligenidioti.bloggagratis.se

 
Linnea

Linnea

21 april 2009 21:49

Åh! Vilka bra tips! Mycket uppskattat! Synd att man inte kan kombinera bara.. Eller får man det? Det skulle vara trevligt att ha en kommahemtilldigochätachipsmedvitlöksdipskväll! Om man inte bryter mot reglerna då...

http://spiksnea.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 14 augusti 2009 01:20

  Jag gjorde ett litet projekt. Slet så mitt knä svälde upp. Aj.     ...

Av Linnea - 15 maj 2009 23:18

Har du alltid gått och tänkt att du skulle vilja höra mig prata om mens i radio? Nu kan du göra det! Gå in här: http://www.sr.se/cgi-bin/varmland/program/index.asp?date=2009-05-08&programID=54 Tryck på 08.00-08.30 Tryck på play, men tryck fram ca 1...

Av Linnea - 14 maj 2009 22:21

Nationella prov är som att ha sås mellan tänderna. Det är rätt mycket sås mellan tänderna nu. Det är det det är. Det finns inte så mycket mer. Sås sås sås... Sås utan något till. Med massa stickor i. Som fastnar och sitter kvar. Det blir lite småäckl...

Av Linnea - 30 april 2009 14:56

Framtidsarbeten suger.  Men snart ska vi åka härifrån. Chill med dill och extacy! // Speaksnea & Immacule                     ...

Av Linnea - 30 april 2009 00:03

Det är otroligt vad allt i barndomen var bra! Jag menar alla böcker, kassettband, filmer, teveprogram, all musik som föräldrarna lyssnade på. Sagor och historier som mamma och pappa läste eller kassettbanden som Peter Pan och de andra som tilltal...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards