Direktlänk till inlägg 21 april 2009

En familjesnubbe och en tuff brud!

Av Linnea - 21 april 2009 21:54

Jag blev störd idag, mitt i den värdefulla tiden jag har som jag spenderade på msn, ni vet det där communityt (eller vad man ska kalla det) där man tror att man ska hålla kontakten med folk men som bara blir något man tröttnar på efter upprepade inloggningar utan hälsningar på vardagskvällar, vid pappas Windows 98. Jag blev som sagt störd i min viktiga tid men det gjorde inget för samtalet var viktigare. Det samtalet fick mig att förstå varför jag skulle hoppa upp från stolen där jag satt och rusa ut i vardagsrummet. Det som räddade, förlåt, störde - mitt stirrande på skärmen var inget mindre vitkigt än det efterlängtade: FAMILY GUY! En halvtimme per dag är väldigt mycket bättre än ingenting, fast jag tycker att 6:an borde förstå att de borde ersätta Simpsons med detta!

    Grattis förresten Anandita Dutta Tamuly! Jag grattar henne för att hon har slagit världsrekordet i chiliätande! Jag tror hon kan behöva ett grattis efter att ha stoppat i sig 51 röda chilifrukter av den starkaste sorten på två minuter utan att blinka och gnuggat ögonen med frön från 26 chilifrukter.  

   Hälsa grattis till Anandita!     

 
 
Ingen bild

Joakim

22 april 2009 19:42

Win98 är ett trevligt system. Allra mest för möjligheterna att orsaka bluescreen och "förbjudna åtgärder". Nu är jag avis, Linnea!'

Hälsa grattis till tjejen från mig också! Själv ska jag slå världsrekordet i att klappa händerna snabbt!

 
balle

balle

15 maj 2009 16:06

var det jag som ringde till dej och berättade att de var family guy? :DD

http://??

 
Linnea

Linnea

15 maj 2009 23:18

Det var du min kära vän!

http://spiksnea.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 14 augusti 2009 01:20

  Jag gjorde ett litet projekt. Slet så mitt knä svälde upp. Aj.     ...

Av Linnea - 15 maj 2009 23:18

Har du alltid gått och tänkt att du skulle vilja höra mig prata om mens i radio? Nu kan du göra det! Gå in här: http://www.sr.se/cgi-bin/varmland/program/index.asp?date=2009-05-08&programID=54 Tryck på 08.00-08.30 Tryck på play, men tryck fram ca 1...

Av Linnea - 14 maj 2009 22:21

Nationella prov är som att ha sås mellan tänderna. Det är rätt mycket sås mellan tänderna nu. Det är det det är. Det finns inte så mycket mer. Sås sås sås... Sås utan något till. Med massa stickor i. Som fastnar och sitter kvar. Det blir lite småäckl...

Av Linnea - 30 april 2009 14:56

Framtidsarbeten suger.  Men snart ska vi åka härifrån. Chill med dill och extacy! // Speaksnea & Immacule                     ...

Av Linnea - 30 april 2009 00:03

Det är otroligt vad allt i barndomen var bra! Jag menar alla böcker, kassettband, filmer, teveprogram, all musik som föräldrarna lyssnade på. Sagor och historier som mamma och pappa läste eller kassettbanden som Peter Pan och de andra som tilltal...

Ovido - Quiz & Flashcards