Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

En av de där dagarna.

Av Linnea - 7 februari 2009 13:03

Det känns lite jobbigt. Jag känner mig osäker. Jag tror att det är nervositet. Jag ska nämligen spela på lördag. På UKM på Hammarö.

   Jag ska spela och sjunga inför massa människor utan att någon står bredvid mig och spelar synth, gitarr, bas, trummor eller sjunger. Det har jag aldrig gjort förut och nu ska jag göra det. Jag skulle behöva lite mer självförtroende men det kanske kommer. Har inte riktigt bestämt hur låten ska gå  heller. Det finns två alternativ. Första frasen i andra versen går antingen såhär:


I am all surrounded by supposes

homework and running noses


   eller såhär:


I don't know if I got the patience

for homework and expectations


Om det är någon som läser det här så får personen gärna tycka till!

Jag vet inte om jag gillar att mitt ord har en annan mening än vad ordet egentligen har.

   Jag saknar en speciell pojke väldigt mycket också.

    Ikväll är det multikulti! Hurra!



 
 
Ingen bild

elina

8 februari 2009 14:09

nr 2, kanske??

 
Linnea

Linnea

8 februari 2009 19:19

Jag vet inte... kanske. Men tack för ditt tyckande!

http://spiksnea.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Astro

12 februari 2009 23:53

Jag gillar den första bäst, även om den andra också var grym! :D

 
Linnea

Linnea

28 februari 2009 13:43

Tack så mycket Astro! Nu blir jag glad! :D

http://spiksnea.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

2 mars 2009 20:19

Jag gillar den första bäst! men det blir bra hur som. Kör hårt! Lycka till tjejen:D

http://indiemusic-blog.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 14 augusti 2009 01:20

  Jag gjorde ett litet projekt. Slet så mitt knä svälde upp. Aj.     ...

Av Linnea - 15 maj 2009 23:18

Har du alltid gått och tänkt att du skulle vilja höra mig prata om mens i radio? Nu kan du göra det! Gå in här: http://www.sr.se/cgi-bin/varmland/program/index.asp?date=2009-05-08&programID=54 Tryck på 08.00-08.30 Tryck på play, men tryck fram ca 1...

Av Linnea - 14 maj 2009 22:21

Nationella prov är som att ha sås mellan tänderna. Det är rätt mycket sås mellan tänderna nu. Det är det det är. Det finns inte så mycket mer. Sås sås sås... Sås utan något till. Med massa stickor i. Som fastnar och sitter kvar. Det blir lite småäckl...

Av Linnea - 30 april 2009 14:56

Framtidsarbeten suger.  Men snart ska vi åka härifrån. Chill med dill och extacy! // Speaksnea & Immacule                     ...

Av Linnea - 30 april 2009 00:03

Det är otroligt vad allt i barndomen var bra! Jag menar alla böcker, kassettband, filmer, teveprogram, all musik som föräldrarna lyssnade på. Sagor och historier som mamma och pappa läste eller kassettbanden som Peter Pan och de andra som tilltal...

Ovido - Quiz & Flashcards