Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Fyll min mun med någonting!

Av Linnea - 14 maj 2009 22:21

Nationella prov är som att ha sås mellan tänderna. Det är rätt mycket sås mellan tänderna nu. Det är det det är. Det finns inte så mycket mer. Sås sås sås... Sås utan något till. Med massa stickor i. Som fastnar och sitter kvar. Det blir lite småäckligt i längden. Men snart kommer såsen att försvinna och ersättas med något helt annat. Kanske med glass i någon härlig smak som varar jättelänge! Kanske straciatella, som man åt när man var liten ju, eller kanske en ny sort. Glass med cheesecake kanske... Vilken glasssort får ödet välja, eller någon annan som vill. Det kommer att isa lite, men det kommer att bli gott ändå! Men efter ett tag så kommer glassen att börja ta slut. Vad vankas då egentligen? Det blir väl någon soppa antar jag... Jag hoppas bara att det är en soppa som jag inte smakat förut, en riktigt mustig en, en som inte fastnar mellan tänderna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 14 augusti 2009 01:20

  Jag gjorde ett litet projekt. Slet så mitt knä svälde upp. Aj.     ...

Av Linnea - 15 maj 2009 23:18

Har du alltid gått och tänkt att du skulle vilja höra mig prata om mens i radio? Nu kan du göra det! Gå in här: http://www.sr.se/cgi-bin/varmland/program/index.asp?date=2009-05-08&programID=54 Tryck på 08.00-08.30 Tryck på play, men tryck fram ca 1...

Av Linnea - 30 april 2009 14:56

Framtidsarbeten suger.  Men snart ska vi åka härifrån. Chill med dill och extacy! // Speaksnea & Immacule                     ...

Av Linnea - 30 april 2009 00:03

Det är otroligt vad allt i barndomen var bra! Jag menar alla böcker, kassettband, filmer, teveprogram, all musik som föräldrarna lyssnade på. Sagor och historier som mamma och pappa läste eller kassettbanden som Peter Pan och de andra som tilltal...

Av Linnea - 21 april 2009 21:54

Jag blev störd idag, mitt i den värdefulla tiden jag har som jag spenderade på msn, ni vet det där communityt (eller vad man ska kalla det) där man tror att man ska hålla kontakten med folk men som bara blir något man tröttnar på efter upprepade inlo...

Ovido - Quiz & Flashcards